Tuesday, September 18, 2012

Cleric Beaten Up By ‘Badly Veiled’ Woman The cleric, who spoke to the semi-offi…

Cleric Beaten Up By 'Badly Veiled' Woman

The cleric, who spoke to the semi-official Mehr news agency, said he repeated his warning to the “bad hijab” woman, which is a way of describing women who do not fully observe the Islamic dress code that became compulsory following the 1979 revolution.

"Not only didn’t she cover herself up, but she also insulted me. I asked her not to insult me anymore, but she started shouting and threatening me," Beheshti said. "She pushed me and I fell to the ground on my back. From that point on, I don’t know what happened. I was just feeling the kicks of the woman who was beating me up and insulting me."

Continue reading the main story:
http://www.rferl.org/content/iran-badly-veiled-woman-beating-cleric/24711685.html


Wall Photos
دو دختر سمنانی آخوند مزاحم "آمر به معروف" را کتک زدند !

۲۷ شهریور ۱۳۹۱

این پیش نماز مسجد جامع شهمیرزادمی‌گوید: برای اقامه نماز ظهر عازم مسجد شدم، دو دختر جوان در حال گذر بودند که یکی از آنها بد‌حجاب بود. محترمانه تذکر دادم: "خانم خودت را بپوش" که در جوابم گفت: "تو چشماهایت را ببند"، این حرف او برای من بسیار سنگین و ناراحت کننده تمام شد. در آن لحظه متاسف شدم که بد‌حجاب‌ها خواسته باشند به افراد متدین امر کنند چشمهای‌تان را ببندید، دوباره تذکر دادم اما نه تنها خودش را نپوشاند، بلکه به من توهین هم کرد، از او خواستم دیگر توهین نکند اما شروع به فریاد زدن و تهدید کردن کرد، "من را هل داد و به زمین انداخت"، با کمر به زمین افتادم و دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد، فقط ضربات لگد این دختر که به جانم افتاده بود و توهین می‌کرد را حس می‌کردم. هنوز جای کتک‌ها داغ بود، لذا درد بر من چیره نشده بود، با همان حال نماز جماعت را امامت کردم تا ثوابش برای سایرین ضایع نشود، بعد از نماز از حال رفتم وقتی بحال آمدم متوجه شدم که اورژانس من را به بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر منتقل نموده است. در بیمارستان عکس، سی تی اسکن و سایر مراحل تشخیص بیماری را طی نموده و چون حال مناسبی نداشتم، شبانه به بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان اعزام شده و سه روز در آن بیمارستان بستری شدم و در نهایت تشخیص پزشکان کوفتگی مهره‌های کمر بود که بعد از گرفتن نوار قلب و …، راه درمان را در استراحت مطلق دیدند، بنده در حال حاضر برای غذا خوردن و حتی احتیاجات شخصی خود را با کمک همسرم برطرف و انجام می‌دهم.

http://bamdadkhabar.com/2012/09/15105


No comments:

Post a Comment