Sunday, January 13, 2013

فوتو طنز سیاسی جنبش سبز

بابا حالا چرا ترسیدین ؟!! «انتخابات آزاد» که اینقدر ترس نداره آخــــــه !!! ;)

هشدار! مجلس ایران به ‘کسانی که از لزوم انتخابات آزاد دم می‌زنند!’ :) )) ۲۱۹ نماینده مجلس در بیانیه ای، تأکید بر «لزوم برگزاری انتخابات آزاد» انتقاد کرده و این تأکیدها را “رمز فتنه جدید” خوانده‌اند!!!!

در این بیانیه که امروز یکشنبه ۲۴ دی در صحن علنی مجلس خوانده شد، آمده است: “به تمام چهره ها و بلندگوهای داخلی که از لزوم انتخابات آزاد دم می‌زنند هشدار می دهیم که از عاقبت دیگر فتنه گران عبرت بگیرند که ملت شهید داده ایران اسلامی با هیچ احدی عقد اخوت نبسته و همچنین به تمام احزاب، گروه ها و جریانات و شخصیت ها و خواص یادآور می شویم که در برابر این فتنه ها سکوت نکنند و از هم اکنون با حضور به هنگام و محکوم کردن خط فتنه جدید اجازه تجدید حیات را به فتنه گران ندهند” ;-)

رهبر ایران روز سه شنبه هفته گذشته به کسانی که به گفته او مدام تکرار می کنند “انتخابات باید آزاد باشد” هشدار داد که از این طریق در مردم این ذهنیت را ایجاد نکنند که شرکت در انتخابات فایده ندارد!!!!

جنتی هم گفته: “شکست خورده های سیاسی! این روزها صحبت از انتخابات آزاد می کنند و یکی از آنها که از همه «گردن کلفت‌تر» است (هاشمی رفسنجانی) این موضوع را مدتها قبل مطرح کرده و بقیه هم پشت سر او این خط را دنبال کردند؛ کسانی که خود را مرد سیاست می دانند و نقش بالایی در حکومت داشتند، آیا خجالت نمی کشند!! که حرف دشمنان خارجی نظام را می زنند و حرف بیگانگان را تکرار می کنند؟” :D

امضا کنندگان بیانیه امروز نمایندگان مجلس ایران نوشته اند که سخنان اخیر آیت الله خامنه ای نشان می دهد که او “مراقب حقوق ملت در برابر جهالت برخی عناصر داخلی و توطئه های دشمن است” !!!!

به نظر میاد این دفعه ترسشون فقط از مردم نیست … از خواص بی بصیرت! بیشتر ترسیدن تا از تظاهرات مردم !!
—————————————————–
عکس: واکنشهای مختلف نمایندگان با بصیرت مجلس به طرح انتخابات آزاد!! :) ))

(-: ! بابـــــــــا ،،، اقتــــــــداررر ! :-)


No comments:

Post a Comment