Sunday, April 5, 2015

Innanzitutto, mi chiedo chi le ha dato il diritto e permesso di parlare ad un po…

Innanzitutto, mi chiedo chi le ha dato il diritto e permesso di parlare ad un popolo che da anni è in cerca di giustizia. Il suo fazzoletto in testa e quell'orrendo sorriso sulla sua faccia mi fanno venire il volto stomaco. Il popolo Iraniano non ha bisogno della sua falsità. Appena avete sentito il profumo del soldi, avete cominciate a vendervi. L'Iran non ha bisogna di essere raccontata da lei. Per favore, torni ad occuparsi di casa sua che di problemi ne ha abbastanza.


Timeline Photos
نام این زن ولایتمدار مو بلوند ایتالیایی را به خاطر بسپارید: «تیتزیانا چاواردینی»

اسمش تیتزیانا چاواردینی است، مثلا ژورنالیست، انسان شناس و .. است اما در عمل مدافع یکی از بدنام ترین و جنایتکارترین حکومتها است، جمهوری اسلامی ایران! در مصاحبه هایی که با رسانه های وابسته به سپاه پاسداران و حکومت اسلامی انجام داده، از اینکه در ایران همه جیز گل و بلبل است حرف میزند …

در مورد او در آینده‌ای نزدیک بیشتر اطلاع رسانی خواهیم کرد اما به عنوان مقدمه نظر ایشان را در مورد نامه «آیت الله خامنه ای» بخوانید:

بارها تاکید کرده ام که آن نامه یک "نامه تاریخی" است. من نه تنها به عنوان یک انسان شناس بلکه به عنوان فردی که تحقیقات وسیعی در مورد اسلام کرده است این نامه را بارها خوانده ام و آن را از زوایای مختلفی بررسی کردم. حتی شخصا نامه را به ایتالیایی نیز ترجمه و در صفحات اجتماعی منتشر کردم. چیزی که در نامه نوشته شده است کاملا درست و منطقی است. ما بایستی بدنبال منبع اصلی برویم. اگر کسی میخواهد اسلام را بشناسد این کار را از طریق مطالب مندرج در روزنامه ها نمیتواند متوجه بشود. من خودم هم امیدوارم که این نامه بتواند جوانان را با وجود این هجمه تبلیغاتی که بر علیه اسلام وجود دارد، به خود جذب کند و آنان را متقاعد سازد که حداقل یک بار این کتاب را مطالعه کنند. آقای خامنه ای بر این عقیده هستند که اطلاعات غلطی از اسلام در غرب به مردم داده می شود. بله این حقیقتی است که می توان به وضوح آنرا در رسانه های دنیا مشاهده کرد.

اولین باری که این نامه را خواندم با خود گفتم این یک نامه تاریخی است. تا جایی که من مطلع هستم این نخستین باری است که آقای خامنه ای با جوانان اروپا سخن گفته است. حرف های درون نامه بیش از کلمات درون نامه است. فقط یک چیز می توان گفت: اشتباه می کنند. تاثیر کلمات این پیام، مطمئنا در آینده خود را نشان خواهند داد.
مخاطب این نامه قشر خاصی از جامعه را هدف گرفته است؛ جوانان!.
جوانان کشورهای اروپایی روز به روز ارزشهای خود را از دست می دهند. آنها اعتقاد محکم و شالوده اصیلی ندارند که به آن تکیه کنند و به همین دلیل متاسفانه امیدی هم به آینده ندارند، حتی آرزو هم ندارند. من مسلمان نیستم، اما مهربانی و فداکاری که در این دین خواندم را در دین دیگری نخواندم و ندیدم . بر اساس مطالعات فرهنگی و انسان شناسانه ام، خود شخصا اسلام را دین مهربان و انعطاف پذیری یافتم. فکر می کنم که این دین بتواند درک بهتری را از دنیای خودمان و زندگی در آن به ما بدهد.

نامه رهبر ایران یک کلید موفقیت اصلی دارد و آن ادبیات دوستانه و خودمانی این نامه است. وقتی این نامه را میخوانید به هیچ عنوان حس نمیکنید که رهبر یک کشور این نامه را نوشته باشد. موضع آن، موضع قدرت نیست بلکه رفاقتی در میان است که جوانانی را هدف گرفته که واقعا هم نیازمند یک ایدئولوژی قویتر و کاملتر هستند.

مصاحبه کامل در لینک زیر:
http://j.mp/1a09NPy


No comments:

Post a Comment