Saturday, November 29, 2014

This report points to knife attacks in Jahrom on women’s posterior … Following…

This report points to knife attacks in Jahrom on women's posterior … Following acid attacks on women over the past few weeks … Islamic Republic authorities fail to act, investigate, prosecute and bring to justice those perpetrators responsible for such crimes. Why?


Timeline Photos
پس از اسید پاشی به صورت زنان، حال حمله با چاقو به باسن زنان

حمله سازماندهی یافته حکومتی با چاقو به ۱۲ دختر جوان در جهرم، جو روانی شهر را متشنج کرد

پس از واقعه جنایتکارانه و فاجعه بار اسید پاشی های سازماندهی یافته حکومتی در شهر های مختلف ایران بویژه اصفهان، این بار نیرویهای چاقو کش حکومتی ۱۲ دختر جوان که گفته می شود ۵ تن از آنان دانشجو هستند را با ضربات چاقو مجروح کردند.

سایت دیگر بان طی خبری گزارش داد که حمله گروهی ناشناس با چاقو به “دست‌کم شش زن” که پنج نفر از آنها دانشجو هستند در شهر جهرم استان فارس٬ جو روانی این شهر را ناآرام کرده است.

اما همین سایت طی خبر دیگری اعلام کرد که «برخی گزارش‌ها حاکی از آن دارد که تعداد زنان قربانی این حملات حدود ۱۲ نفر است که مقام‌های مسئول تاکنون این گزارش‌ها را تائید نکرده‌اند.»

یک سایت استان فارس نیز نوشته “عوامل ضدانقلاب” تلاش می‌کنند این حملات را متوجه نیرو‌های بسیج کرده و «سناریوی» اسید‌پاشی‌های اصفهان را تکرار کنند.

به گزارش سایتهای حکومتی تمامی این زنان و دختران جوان از ناحیه باسن مورد حمله قرار گرفته اند.

همزمان با انتشار این خبر یک نماینده مجلس ایران به نقل از محمدجواد ظریف،گفت که ایران در مذاکرات اتمی اخیر «اجازه» مطرح شدن دو موضوع «حقوق بشر» و برنامه موشکی ایران را «نداده است».

منبع: سایت دیگربان

http://goo.gl/K89cDh

عکس آرشیوی

لطفا این مطلب را تا انتها بخوانید و به هر طریق ممکن، دوستان، خانواده، همکاران، هم کلاسی‌های خود را در جریان بگذارید!

گاهی اوقات مردم نمي خواهند حقيقت را بشنوند ،
زيرا نمي خواهند كه اوهامشان نابود شود . . .
فردريش نيچه

حسن روحانی در سخنانی متحجرانه عصر شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹ در جمع «ایثارگران» مشهد که در سایت بی‌ بی‌ سی‌ فارسی سانسور شد تنها چند هفته قبل از آغاز موج اسید پاشی گفت: این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید و مبارزه کرد و پیکرهای بی جان روی سنگ های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد اما از عفافش دفاع کرد و دفاع می کند و نخواهد گذاشت آن میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی در این سرزمین خودنمایی کند.

همچنین حسن روحانی رئیس دولت بنفش و سخنگویش در شهریور ماه ۱۳۹۳ «بد حجابان» را مریض خطاب کردند و قول داده بودند مریض را پیش متخصص می‌بریم!

علی‌ مطهری یکی‌ از حامیان اصلی‌ حسن روحانی در انتخابات نیز در مصاحبه با شبکه سوم تلویزیون سراسری گفته بود، «اگر ما مساله حجاب را رها کنیم، این در یک حد معینی متوقف نخواهد شد، می‌شه اروپا و شما مطمئن باشید که مانند اروپا خواهد شد، مخصوصاً خانوم‌های ایرانی‌ استعداد این موضوع را هم خیلی‌ خوب دارند.»

( هموطنان بر اساس شواهد معتبر و غیر قابل انکار صفحه «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» توسط عوامل همان حكومتی‌ که اسید پاشی‌های زنجیره‌ ای را سازماندهی کرده گردانده ميشود و تقاضا می‌کنیم هر چه سريعتر جهت حفظ امنيت خود هرگونه ارتباط را با اين صفحه قطع كنيد. لطفا به ظاهر مطالب منتشر شده در آن‌ صفحه توجه نکنید، و پیشینه مسیح علی نژاد را به دقت مورد بررسی‌ قرار دهید.
پر واضح است اثبات هر ادعا بر عهده مدعی است. یعنی اگر کسی ادعایی داشته باشه باید شواهد و مدارکی هم برای درستی آن ارائه کند.
از این رو اعلام می‌کنیم شواهد ما در زمان مناسب جهت اثبات ادعای خود به مراجع ذیصلاح بین المللی ارائه خواهد شد.)

در لینک زیر به تفصیل در مورد "صفحه آزادی‌های یواشکی" توضیح داده شده است:

http://goo.gl/8AbjaN

لطفا جهت آگاهی‌ بیشتر این ویدیو را ببینید:

http://goo.gl/0e7LoV

آیا می‌توان بدون هماهنگی‌ با عوامل حکومت در بالکن وزارت خارجه جمهوری اسلامی، روپوش و روسری را از تن در آورد و به نمایش گذاشت و با بلوز بنفش عکس گرفت و برای «صفحه آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» فرستاد؟

http://goo.gl/iLXU4G


No comments:

Post a Comment